Nabídka programů pro ekonomy a účetní
===
Všechny programy nabízejí tyto funkce:
* adresář;
* možnost připojení elektronického dokumentu k řádku dokladu;
* výběry, hledání a třídění dle pořízených dat;
* export dat do textového souboru, MS Excelu, MS Accessu;
* ochranu dat před neoprávněnými uživateli;
* zálohování pořízených dat.
===
Ekonom
Program Ekonom dodáváme ve variantách pro:
- hospodářské organizace,
- příspěvkové organizace (včetně výkaznictví pro CSUIS a PAP),
- organizační složky státu (včetně výkaznictví pro CSUIS a PAP)
- neziskové organizace.
Komplet obsahuje následující moduly:
nahoru
===
PKP - Pomocný konsolidační přehled
Aplikace PKP (Pomocný konsolidační přehled) slouží jako pomůcka pro pořízení údajů do CSÚIS dle vyhlášky č. 370/2015 Sb., kterou se mění vyhláška č. 383/2009 Sb., o účetních záznamech v technické formě vybraných účetních jednotek a jejich předávání do centrálního systému účetních informací státu a o požadavcích na technické a smíšené formy účetních záznamů (technická vyhláška o účetních záznamech), ve znění pozdějších předpisů, a vyhlášky č. 373/2015 Sb., kterou se mění vyhláška č. 312/2014 Sb., o podmínkách sestavení účetních výkazů za Českou republiku (konsolidační vyhláška státu).
Aplikace přepokládá ruční pořízení údajů, není tedy vázána na výstupy z účetních programů. Aplikace nabízí tyto funkce:
* pořízení částí PKP I., III., IV., V.;
* kontrolu vnitrovýkazových vazeb;
* zadání pomocného konsolidačního záznamu;
* export pořízených údajů do formátu xml dle "technické vyhlášky";
* tisky všech pořízených údajů;
* zálohování dat.
nahoru
===
Účetnictví
Účetnictví dodáváme ve variantách pro:
- hospodářské organizace,
- příspěvkové organizace (včetně výkaznictví pro CSUIS a PAP),
- organizační složky státu (včetně výkaznictví pro CSUIS a PAP),
- neziskové organizace.
Aplikace umožňuje následující činnosti:
* nastavení platné účtové osnovy pro různé typy organizací, příprava vlastního účetního rozvrhu na
bázi vybrané účtové osnovy, možnost zavedení analytických účtů, nastavení
saldokontových účtů a způsobů párování, přednastavené předkontace základních
nebo často se opakujících účetních případů s možností libovolného doplnění dle
vlastní potřeby
* možnost vedení účetnictví pro jednoho či více klientů
(středisek, závodů…);
* deník členěný do libovolného počtu dokladových řad s možností výběrů dle zadaných podmínek (za zvolené období, ruční výběry, atd.)
a různé možnosti vyhledávání, třídění a tisku, definice číselných řad dle
vlastních zvyklostí ( např. roční, atd.);
* komfortní zápis dokladů, možnost oprav a mazání neuzavřených dokladů, storna jsou graficky odlišena;
* automatická kontrola podvojnosti účtování, protokol úplnosti číselných řad
dokladů a další kontroly;
* zobrazení konta účtu;
* evidence DPH dle sazeb a kódů členění uzpůsobených potřebám formuláře přiznání k DPH včetně jeho tisku a generování xml souborů jako podkladů pro elektronické podání;
* výpis měsíčních zůstatků a obratů syntetických nebo analytických účtů a zúčtovaných položek k datu i pro střediska, zakázky, akce, plně automatizovaný
roční chod s předepsanými převody podle typu účtové osnovy;
* předběžná roční uzávěrka, roční uzávěrka, tisk oficiálních výstupních sestav: výsledovka,
rozvaha, tisk účetního dokladu;
* tisk knih analytické evidence s různými úrovněmi mezisoučtů;
* tisk hlavních knih s různými úrovněmi mezisoučtů;
* definice a tisk vlastních účetních sestav;
* možnost nadefinování sestavy vlastního hospodářského výsledku;
* interní saldokonto.
nahoru
===
Majetek
Úloha zabezpečuje následující činnosti:
* pořízení „karet“ majetku, pořízení „karet“ drobného majetku; evidence z hlediska středisek, zodpovědných
osob, míst uložení;
* možnost zatřídění majetku dle číselníků CZ-CPA a CZ-CC (ČÚS 708);
* univerzální výběr a tisk seznamů a inventurních sestav majetku, univerzální výběr a tisk seznamů a inventurních sestav drobného majetku;
* volba typu odpisového plánu včetně nerovnoměrného, automatický výpočet daňových odpisů pro jednotlivé roky od zařazení do konce životnosti;
* možnost odepisování komponentního, výkonového, odepisování souboru, možnost odepisování samostatného technického zhodnocení;
* možnost přerušení odepisování;
* možnost zadání zůstatkové ceny;
* automatický výpočet účetních odpisů pro jednotlivé měsíce od zařazení do konce
životnosti, okamžitý přehled odpisů;
* možnost potlačení automatického výpočtu odpisů;
* opakovaný vklad drobného majetku;
* libovolný počet technických zhodnocení s automatickým přepočtem následujících daňových a účetních odpisů;
* zpětně zjistitelná historie každého majetku od zařazení karty přes provedení
odpisů až po technické zhodnocení a další operace;
* zaúčtování odpisů.
nahoru
===
Kniha došlých faktur
Modul zabezpečuje následující činnosti:
* souhrnné evidence (knihy) došlých faktur a ostatních závazků s možností výběrů dle zadaných
podmínek (uhrazené/neuhrazené, po lhůtě splatnosti, za zvolené období, ruční
výběry, atd.) a různé možnosti vyhledávání, třídění a tisku;
* definice číselných řad dle vlastních zvyklostí ( např. roční, atd.);
* rozbor souhrnu DPH dle sazeb a kódů členění uzpůsobených potřebám formuláře přiznání k DPH;
* rekapitulace faktur z hlediska splatnosti dle počtu dnů po splatnosti k zadanému
datu i zpětně;
* elektronický přenos dat do banky (Komerční banka, ČSOB, GE Money Bank, Česká spořitelna, Reiffeisenbank, ČNB);
* výběr a tisk jednoduchých nebo hromadných příkazů k úhradě z evidence došlých faktur;
* export účetních dokladů do účetnictví.
nahoru
===
Modul lze doplnit o centrálně řízený oběh dokladů v elektronické podobě.
Elektronický oběh došlých faktur - Správa závazků
Modul zabezpečuje následující činnosti:
* nahlížení do došlých faktur dle rozdělovníku;
* možnost vyjádření ke konkrétní faktuře;
* různé druhy rozdělovníků;
* přidělení různých typů práv pro nahlížení do faktur;
* možnost vrácení faktury k novému vyjádření.
nahoru
===
Kniha vydaných faktur
Modul nabízí tyto funkce:
* možnost individuálního nastavení doby splatnosti dle jednotlivých odběratelů,
* možnost definice vzorů faktur;
* souhrnné evidence (knihy) vydaných faktur s možností výběrů dle zadaných podmínek (uhrazené/neuhrazené, po
lhůtě splatnosti, za zvolené období, ruční výběry, atd.)a různé možnosti vyhledávání, třídění a tisku, definice číselných řad dle vlastních zvyklostí (
např. roční, atd.);
* rychlé vystavování faktur (i zálohových) s neomezeným počtem řádek v textové části faktury, kalkulace celkové ceny včetně sazby a kódu
členění DPH, haléřové vyrovnání, možnost korekce všech dat při vystavení, možnost duplikace již vystavených faktur;
* dávkový tisk faktur, definice a tisk
dodacích listů;
* definici upomínkového dopisu a možnost automatického tisku upomínek k fakturám po splatnosti;
* možnost vyhodnocování prodeje.
nahoru
===
Pokladna
Modul nabízí tyto funkce:
* správu pokladní knihy;
* definice jedné nebo více pokladen pro zadaný účetní rok;
* pořízení příjmů a výdajů hotovosti z pokladny;
* tisk příjmového/výdajového dokladu;
* automatický výpočet stavu pokladny po každém pohybu;
* výčetku;
* možnost zaúčtování pohybu;
* tisk pokladní knihy.
nahoru
===
Výpisy
Modul nabízí tyto funkce:
* import výpisu v elektronické podobě z bankovního programu (ve formátu ABO);
* možnost ručního pořízení výpisu;
* tisk výpisu;
* možnost zaúčtování výpisu.
nahoru
===
Inventura
Modul nabízí tyto funkce:
* definici inventurních soupisů;
* zřízení inventarizačních komisí;
* správu a tisk inventurních soupisů;
* sumář inventurních soupisů;
* soupisy částí inventarizačních položek.
nahoru
===
Objednávky
Modul nabízí tyto funkce:
* správu adresáře dodavatelů;
* možnost individuálního nastavení doby splatnosti dle jednotlivých dodavatelů;
* souhrnné evidence (knihy) objednávek s možností výběrů dle zadaných podmínek (vyřízené/nevyřízené, za zvolené období, ruční výběry, atd.) a různé možnosti vyhledávání, třídění a tisku, definice číselných řad dle vlastních zvyklostí ( např. roční, atd.);
* rychlé vystavování objednávek s neomezeným počtem řádek v textové části objednávky, kalkulace celkové ceny včetně sazby a kódu členění DPH, možnost duplikace již vystavených objednávek;
* dávkový tisk objednávek.
nahoru
===
Výběrová řízení
Modul nabízí tyto funkce:
* definici výběrového řízení;
* správu jednotlivých kol výběrového řízení;
* přehled o jednotlivých účastnících a nabízených cenách ve výběrových řízení;
* tisk protokolu o výběrovém řízení.
nahoru
===
Demoverze všech programů si stáhněte na stránce ke stažení
Máte-li zájem o zakoupení nebo předvedení některých programů, objednejte na adrese:
Ing. Hana Nídlová
Nádražní 289
363 01 Ostrov
nebo telefonicky 604 684 395
nebo e-mailem:h.nidlova@nidl.cz
nahoru